2. letnik

Projektno delo v 2. letnikih v šolskem letu 2015/16

Projektno delo v 2. letniku programa kozmetični tehnik

Dijakinje 2. Ka smo v letošnjem šolskem letu pri projektnem delu pod vodstvom profesoric Anje Rogelj in Sabine Turšič, predstavile manikiro. Pri praktičnem pouku smo razdeljene v dve skupini. Ena skupina je imela nalogo izvajanja vseh postopkov pri naravni manikiri, druga pa poslikavo nohtov. Pri praktičnem pouku smo se naučile celotnega postopka manikire, ki se deli na suho in mokro. Ta postopka vključujeta analizo rok in kože, oblikovanje nohtov, naravno nego nohtov, piling, masažo, parafinsko kopel in lakiranje nohtov. Vsaka dijakinja je pripeljala dva zunanja modela, za katera smo izbrale ustrezno vrsto manikire. Za suho manikiro smo se odločile pri modelih, ki so imeli tanke, krhke nohte ter zatrgano ali vneto obnohtno kožico. Za mokro pa pri modelih, ki so imeli trde, močne nohte in niso imeli ranic. Na koncu nege smo nohte nalakirale in naredile poslikavo glede na želje strank. Nekatere so izbrale biserčke, druge bleščice, ali pa so izvedle poslikavo kar s čopičem. Izdelki so bili čudoviti.

Za predstavitev pa smo si delo razdelile. Vsaka iz razreda je dobila svojo zadolžitev:
- vodenje skupine in načrtovanje dela,
- fotografiranje,
- pripravljanje besedila za predstavitev,
- priprava zloženke,
- priprava power point predstavitve,
- predstavitev staršem na roditeljskem sestanku,
- priprava besedila za šolsko spletno stran.

Pri tem projektnem delu smo se naučile bolje izvajati postopke manikire in spoznale tudi drugačne tipe kože in nohtov. Modeli so bili po končani negi zadovoljni z našim delom.

Avtor/-ica prispevka: Sara Mlinar, Liza Šorli, Nika Henigman Petan in Rebeka Janežič

Projektno delo v 2. Fc

V našem projektnem tednu smo imeli le dve glavni temi, in sicer Hmelj in Uporaba zdravilnih rastlin pozimi. Pri hmelju smo naredili video, v katerem smo predstavili zgodovino hmelja, njegovo uporabo, pripravke iz hmelja in podobno. Pri uporabi zdravil pa smo našteli nekaj različnih rastlin, predstavili smo, katere od teh najbolj uporabljamo in našteli nekaj pripravkov, ki jih iz teh rastlin lahko pripravimo.

Kot uvod za starše smo zapeli pesem, med predstavitvami pa so imele sošolke tudi svojo plesno točko. Za poslovitev od staršev pa smo na koncu zapeli še eno pesem – Naj sije v očeh.

Pri tem smo se naučili različne stvari, kot so npr. izdelava piva, pripravki iz hmelja, katere rastline uporabljamo za različne vrste bolezni itd.

Avtor/-ica prispevka: Jure Novak, Nina Barkovič , 2. Fc

Projektno delo v 2. Fb

Projektno delo nam je bilo dodeljeno pri predmetu anatomija in fiziologija, kjer smo se dotaknili teme o zdravem načinu življenja. Razdelili smo se v 6 skupin z različnimi rdečimi nitmi: vpliv sladkorja na naše zdravje, gibanje in prehrana, pomen vode za organizem, vrelec mladosti – tibetanske vaje, vpliv mobilnih naprav in kofein. Izbrali smo vodje skupin, ki so nas vodile skozi celotno delo. Vsaka skupina je v času projektnih del izvajala različna dela; se odpovedali telefonu, dnevno izvajali tibetanske vaje, na dan popili vsaj 2 litra vode, se popolnoma odpovedali sladkorju v prehrani itd. Zbirali smo strokovno literaturo in dopolnjevali naše dosedanje znanje, o temi razpravljali in načrtovali, kako ugotovljeno predstaviti staršem in sošolcem.

Izbrali smo predstavitve na prosojnicah, nekateri so vključili tudi kratke filmčke, ki so jih posneli sami, ki so vse skupaj malo poživili. Za dan predstavitev smo nabrali sestavine in izdelali tudi čičerikin namaz, ter ga postregli z domačim kruhom, ki ga je spekla ena od dijakinj (slika). Na izbiro so imeli starši tudi zelen in rdeč smuti.

S temo projekta smo bili tudi na koncu zadovoljni, vsi smo se potrudili in nekatere navade, ki smo jih pridobili v času izvajanja, tudi obdržali, s tem izboljšali svoj življenjski slog, kar pa je bil seveda tudi naš cilj.

Projektno delo v 2.L

Letošnje leto smo bili dijaki 2. L pri projektnem delu razdeljeni v dve skupini. Prva je projektno delo delala pri predmetu medicinska mikrobiologija, naslov dela je Bakterije naša prihodnost; druga pa pri biokemiji celice z anatomijo in fiziologijo, naslov dela je Voda. Med pripravo nalog smo se naučili dosti novega in zanimivega. Nato pa smo se na dveh generalkah pripravili na predstavitev staršem.

Svoje predstavitve smo razložili staršem 8. 4. 2016 na nekoliko drugačen način, in sicer z igro vlog. Po predstavitvah pa smo se vsi malo posladkali z domačimi dobrotami. Odziv staršev na živahno dogajanje je bil dober, zato smo tudi mi dobili potrditev za vloženi trud.

Avtor/-ica prispevka: Monika Pajk in Nina Selan, 2. L

Projektno delo v 2. Za – sodobne tehnologije v zobotehniki in izdelava fasetirane prevleke

Pri projektnem delu smo dijaki 2. Za razreda pri predmetu praktičnega pouka sodelovali v treh skupinah. V prvi skupini so posneli in uredili posnetek izdelave fasetirane prevleke. V drugi skupini so pripravili povezovalno besedilo, ki so ga ob posnetku tudi predstavili. V tretji skupini pa so raziskovali sodobne tehnologije v zobotehniki, podrobneje so predstavili CAD-CAM tehniko. Izdelali so odlično predstavitev in skupaj smo si ogledali posnetek, ob katerem so starši ter tudi mi veliko izvedeli o sodobnem načinu izdelovanja zob.

Avtor/-ica prispevka: Sabina Trpin in Alma Žuraj, 2. Za

Zelena prestolnica Ljubljana

Dijakinje 1. Fc in dijaki 2. Fa smo sodelovali na delavnicah Zelena prestolnica pred Mestno hišo v Ljubljani, saj se je tema našega projektnega dela navezovala na temo Voda. Dijakinje 1. Fc razreda so razpravljale ali je voda dobrina ali je tržno blago. Zanimal jih je tudi vpliv vode na zdravje in kaj je nevidna voda. Dijaki 2. Fa razreda pa smo predstavili svoj hidrolat-dišečo vodo. Izdelali smo dve dišavi, eno primerno za ženske, ki smo jo poimenovali Urejena in eno za moške z imenom Negovan.
Razveselili smo se zanimanja, ki so ga pokazali mimoidoči ljudje, saj smo sebi in tudi njih razširili obzorja.

Avtor/-ica prispevka: Anja Krivic, 2. Fa

Povezane informacije