Nedavne dejavnosti

Ekskurzija v Rogaško Slatino

Dekleta iz 2. letnika kozmetičnega programa smo se 26. septembra 2017 odpravile v Rogaško Slatino, ki je za nas, kozmetične tehnike, zelo lep in poseben kraj.

Po zabavni vožnji smo okoli devete ure končno prispeli na cilj, kjer so nas toplo sprejeli v Kozmetiki Afrodita. Ogledali smo si predstavitveni video o njihovem začetku in načinu njihovega dela. Izbrali so dva para dijakinj in nam skozi izvedbo celotne nege obraza natančno predstavili njihovo linijo za obraz Hyaluron. Dekleta, ki so bila izbrana za kozmetičarke, so nam povedala, da je bilo delati pod njihovim vodstvom in z njihovimi izdelki zelo poučno in zabavno. Dekleti, ki pa sta bili izbrani kot modela pa sta popolnoma uživali. Afroditini predstavniki so nam povedali, da so vsi njihovi izdelki naravnega izvora, naučile pa smo se novih postopkov, tehnik in pravil izvajanja nege. Predstavili so nam seveda tudi druge njihove izdelke, po predavanju pa smo lahko »skočile« tudi v njihovo trgovino in si kakšnega tudi kupile. Sledil je ogled zdraviliškega jedra Rogaške Slatine. Naučile smo se veliko o zgodovini in mestnih posebnostih. Za nas najbolj zanimivi so bili termalni vrelci. Ogledali smo si tudi tako imenovano Pivnico, kjer ljudje hodijo na terapije, ki vključujejo pitje termalne vode.

Pred odhodom domov pa smo se ustavili še v Termah Olimia, ki so ene najlepših term v Sloveniji. Razkazali so nam njihove notranje prostore, od prečudovitih bazenov do sob in apartmajev. Čeprav nas je večina hotela ostati kar tam, smo se odpravili nazaj v Ljubljano. Na končni cilj smo prispeli popoldne.

Mislim, da nam bo ta ekskurzija še dolgo ostala v spominu.

CIDESCO izpiti

Zadnji teden v septembru so na šoli potekali CIDESCO izpiti. CIDESCO diploma je svetovno prepoznaven standard kakovosti znanja in veščin, saj organizacija (Comité International Desthetique et de Cosmetologie) združuje kozmetike s celega sveta, SŠFKZ pa je od leta 2005 ena izmed 230 CIDESCO šol. Letos je k izpitom pristopilo štiri letošnje maturantke iz rednega izobraževanja in pet iz izrednega izobraževanja za diplome iz kozmetične nege (Beauty therapy Diploma); trije kandidati k postdiplomskim izpitom iz epilacije (Post graduate Electrical Epilation Diploma), iz vodenja (Beauty&Spa Management Diploma) in kozmetične nege (Post Graduate Beauty Therapy Diploma). Izpiti iz teorije, praktičnega dela in praktične predstavitve seminarske naloge so se zaključili s slovesno podelitvijo certifikatov. Letošnja izpraševalka je bila ga. Susana Korpinen-Back iz Helsinkov.

Avtor/-ica prispevka: Irena Svoljšak Mežnaršič, pomočnica ravnateljice

4. raziskovalni tabor – SOL

Škocjanski zatok, školjčišče, slovenska obala, sečoveljske soline, vse to so bili kraji, ki so povezovali letošnji četrti raziskovalni tabor na temo SOL. V sredo, 20. septembra, se nas je 16 dijakov, v spremstvu štirih profesorjev, odpravilo proti slovenski obali, natančneje v idilično vas Korte. Naša pot se je začela z ogledom Škocjanskega zatoka v Kopru, od koder smo se zapeljali do Stare šole Korte, ki je od leta 2016 preurejena v hostel. Tam smo se za dva dni poslovili od avtobusa, saj smo kot prevozno sredstvo pridno uporabljali kolo. Prekolesarili smo Portorož, Strunjan ter Sečoveljske soline in z vmesnimi postojankami širili svoje znanje o primorski vegetaciji, ornitologiji ter solinarstvu. Navdušeni, a obenem žalostni, smo se v petek odpravili proti šoli, kjer smo nove izkušnje prikazali tudi v razstavi. Zagotovo se nam bodo nova prijateljstva in dogodivščine vtisnila globoko v spomin.

Podelitev maturitetnih spričeval – zlati maturanti

Veseli smo, da so naši četrtošolci odgovorno pristopili k maturitetnemu preizkusu znanja, ga uspešno opravili in si odprli vrata tako za študij kot za uspešno poklicno pot.

Sedemnajst dijakinj nas je razveselilo z izjemnimi rezultati. V programu farmacevtski tehnik enajst, v programu zobotehnik ena, kozmetični tehnik dve in v programu tehnik laboratorijske biomedicine tri. Šest dijakinj je doseglo maksimalno število točk.

Ime Priimek Razred Število točk
Laura JAKLIČ 4. Fa 23
Nika JEREB 4. Fa 23
Petra BERGLES 4. Fb 22
Lara KEBER 4. Fb 22
Klara STIPAR 4. Fb 22
Tjaša FEMC 4. Fc 22
Špela JAVORNIK 4. Fc 23
Ana JESENOVEC 4. Fc 23
Zoja SITER 4. Fc 22
Nina ŠIFRER 4. Fc 22
Lea ZOBEC 4. Fc 22
Maja OREŠNIK 4. Ka 23
Nika VIDE 4. Ka 22
Tamara KLEMENČIČ 4. L 22
Jana MLINAREC 4. L 22
Saša SLABE 4. L 23
Ana KOLARIČ 4. ZA 22

Na slovesnosti je maturantke nagovorila ravnateljica Marija Šušteršič. Prireditev, ki jo je z glasbenimi točkami popestrila Brina Gabrovec, nadarjena mlada citrarka iz 2. Fb, je povezovala Lea Košir iz 2. Zb.

Avtor/-ica prispevka: Irena Svoljšak Mežnaršič,
pomočnica ravnateljice

Raziskovalno delo v šolskem letu 2016/2017

Letos je naša šola sodelovala na 30. srečanju mladih raziskovalcev in njihovih mentorjev »Zaupajmo v lastno ustvarjalnost« s šestimi raziskovalnimi nalogami, ki jih je izdelalo devet dijakinj. Vse dijakinje so bile iz programa tehnik laboratorijske biomedicine. Štiri naloge so bile s področja medicine, dve pa s področja psihologije.
Raziskovalne naloge so dijakinje uspešno izdelale in predstavile na regijskem tekmovanju.

Pregled raziskovalnih nalog

Št. raz. nalog Ime in priimek dijakinj Razred Naslov naloge Področje Mentorica
1. Patricija RAMŠAK
Nuša GJERKEŠ
3. L Prisotnost Legionell v klimatskih napravah medicina Vesna GRGUR
2 Anja MOŠKRIČ,
Nina SELAN
2. L
3. L
Probiotiki v jogurtih medicina Vesna GRGUR
3 Jana MLINAREC 4. L Prionske bolezni medicina Vesna GRGUR
4 Polona JERMAN 3. L Ali se zavedamo pomena bele smrti? medicina Sara ZAVEC
5 Urša PANCE 3. L Psihološka podpora svojcem med zdravljenjem njihovih otrok v bolnišnici psihologija mag. Tina PETKOVŠEK
6 Patricija KORENKO,
Sara MATELIČ
3. L Skočiti ali ne skočiti? psihologija mag. Tina PETKOVŠEK

Raziskovalne naloge so bile izvirne, uporabne in zanimive.  Najbolje ocenjena je bila raziskovalna naloga z naslovom Prionske bolezni, ki je dobila bronasto priznanje, s tem pa si je njena avtorica Jana MLINAREC pridobila tudi nagradni izlet v južno Italijo.

Iskrene čestitke vsem raziskovalkam in njihovim mentoricam.

Avtor/-ica prispevka: Breda Pivk, spec. med. biokem

Nosečnost, porod, dojenje – vzgoja za življenje

V mesecu aprilu so dijaki četrtih letnikov skozi predavanje spoznali potek nosečnosti od samega začetka do poporodnega obdobja. Dijakinje in dijaki so popestrili predavanje z izvirnimi vprašanji: kdaj nastane mleko v dojkah, kako močna je porodna bolečina, ali se telo ženske po porodu spremeni, … Presenečenje je bilo zaznati ob informaciji, da lahko tudi bodoče očete oz. partnerje doleti Couvadov sindrom, ki se kaže kot navidezna nosečnost z vsemi spremljajočimi znaki: slabostjo, povečano telesno težo in trebuhom, utrujenostjo, glavobolom. Šolski zvonec nas je opomnil, da se pogovor o novem življenju zaključi, za dijake pa morda šele začne.

Avtor/-ica prispevka: Sabina Turšič, prof.

Slovesna podelitev nagrad in priznanj 2017

Ravnateljica, ga. Marija Šušteršič je 25. maja podelila knjižne nagrade, priznanja s knjigo in plakete 92 dijakom, ki so se izkazali z izjemnimi dosežki na tekmovanjih iz znanja in športnih tekmovanjih, z raziskovalnim delom, so prispevali k ugledu šole, dosegli izjemen učni uspeh, pomagali sošolcem in se izkazali s svojo ustvarjalnostjo v šoli ter aktivnostjo v šolski dijaški skupnosti.

43 dijakov je prejelo priznanje s plaketo, 33 dijakov priznanje s knjigo, 16 je bilo prejemnikov nagrad. Med njimi so 4 prejemniki zlatega priznanja z nagrado iz matematike, zmagovalka na državnem tekmovanju iz nemščine, 2 prejemnici zlatega Cankarjevega priznanja, 2 zlatega priznanja iz znanja o sladkorni bolezni, dobitnik zlatega priznanja Poliglot iz angleščine nagrajeni so bili tudi državna prvakinja v permanentnem lakiranju nohtov, zmagovalci na državnih športnih tekmovanjih, 20 dobitnikov srebrnih priznanj in 15 dijakov, ki so bili vsa štiri leta odlični.

Za pozitivno usmerjenost, zdrav način življenja, pomoč sošolcem in skrb za dobre medsebojne odnose sta bila s knjigo nagrajena pozitivka in pozitivec SŠFKZ, ki ju izberejo dijaki v okviru projekta Zdrava šola.
Iskrene čestitke vsem nagrajencem in njihovim mentorjem!

Avtor/-ica prispevka: Irena Svoljšak Mežnaršič,
pomočnica ravnateljice

Pozitivka in pozitivec SŠFKZ za šolsko leto 2016/17

Tim Zdrave šole v sodelovanju s šolsko dijaško skupnostjo vsako leto organizira izbor pozitivca/-ke naše šole . Cilj akcije je spodbuditi pozitiven odnos do sočloveka in zdravega načina življenja med dijaki.
Prejeli smo 35 predlogov in na podlagi izpolnjenih vprašalnikov izbrali pozitivko in pozitivca šole za leto 2017. Izbira je bila težka, saj so oddelki predlagali same odlične kandidate.

Med 21 predlaganimi dijakinjami je dosegla največ točk in tako postala pozitivka šole Tjaša Dakič iz 3. Fc.

Tjaša je aktivna na veliko področjih: pomaga starejšim sosedom, sodeluje na čistilnih akcijah in dobrodelnih prireditvah, teče v naravi, kolesari, obiskuje fitnes in vadi pilates, poje v pevskem zboru in samostojno, nastopa s citrami. Za svoje zdravje skrbi tudi s pravilnim prehranjevanjem. Ljudi sprejema takšne, kot so. Sošolcem pomaga pri učenju. Je empatična, vedno vesela in poskrbi za dobro vzdušje v razredu. Ima odličen odnos do sošolcev in učiteljev.


Tjaša Dakič, 3. Fc

Žan Dobrovoljc, 1. Fc

Med 14 predlaganimi dijaki je dosegel največ točk in tako postal pozitivec šole Žan Dobrovoljc iz 1. Fc.

Žan sodeluje na čistilnih akcijah in pomaga starejšim, hodi v gore in redno trenira teke, igra odbojko s prijatelji in se ukvarja z glasbo – igra klavir. Za svoje zdravje skrbi tudi s pravilnim prehranjevanjem. Ljudi sprejema takšne, kot so. Sošolcem veliko pomaga pri učenju. Je vedno vesel, natančen pri kakršnem koli delu in poskrbi za dobro vzdušje v razredu. Ima odličen odnos do sošolcev in učiteljev.

Avtor/-ica prispevka: Tim Zdrave šole

Obisk diagnostičnega laboratorija Zdravstvenega doma Ljubljana center

Dijaki tretjega letnika programa tehnik laboratorijske biomedicine so v okviru obveznih interesnih dejavnosti obiskali diagnostični laboratorij Zdravstvenega doma Ljubljana Center.

Cilj obiska je bil spoznavanje organizacije in opreme diagnostičnega laboratorija in dela v njem.

Dijaki so si ogledali sprejem in vpis preiskovancev, videli so kje in kako poteka odvzem bioloških vzorcev, ogledali so si izvajanje analiz bioloških vzorcev in izvedeli na kakšen način se potrjujejo in izdajajo rezultati laboratorijskih preiskav.

Organizacijo laboratorijske službe in celoten potek dela v laboratoriju jim je razložila vodja laboratorija Spomenka Lajtner, univ. dipl. kemik, spec. med. biokemije.

Voda laboratorija je poudarila tudi odgovornost, ki jo nosijo laboratorijski delavci pri svojem delu in razložila način izvajanja nadzora kakovosti dela v laboratoriju.

Dijaki so spoznali veliko novega in so bili nad obiskom laboratorija navdušeni.

Avtor/-ica prispevka: Breda Pivk, prof.

V objemu glasbe

Lansko leto smo na šoli ustanovili interesno dejavnost PIK (pevsko-instrumentalni klub). Že v drugem letu delovanja so bili pripravljeni na svoj prvi samostojni nastop. Člani PIK-a so povabili svoje najbližje na čudovit letni nastop z naslovom V objemu glasbe. Program je bil zelo raznolik. Od solo točk, duetov in manjših zasedb, so nas popeljali do zborovskih večglasnih pesmi ob spremljavi različnih inštrumentov. Kitara, citre, bobni, klavir, flavte, violina in drugi manjši inštrumenti so lepo zazveneli in zabobneli ob ubranih glasovih našega PIK-a. Repertoar je bil razgiban-peli so v različnih jezikih. Od zborovskih klasik do pesmi, ki trenutno kraljujejo na svetovnih glasbenih lestvicah. Zaradi tako uspešnega prvega samostojnega nastopa se še toliko bolj veselimo novih članov, novega programa in novega samostojnega nastopa prihodnje leto!

Do takrat pa pojte in se veselite!

Šolsko leto:

Kategorije: